1 Şubat 2017 Çarşamba

2.Gün devam..

Öğlene doğru pansiyondan çıktım. Bugün köyün içlerine doğru yürüyecektim ama vazgeçtim. Tekrar limana doğru yürüdüm. Hava dünden daha soğuktu. En çok dizlerimin altı üşüyordu. İçlik giysem belki üşümezdim ama oldum olası içlik giymeye kaşı birisiyim. Tek tük insanlar dışarıda yürüyorlar. Anlaşılan bu kadar soğuk bir havaya kimse hazırlıklı değildi. Dün insanların yaşadığı bazı yatlar görmüştüm. Yine aynı yerlerinde duruyorlar. Yanlarından geçerken birileri var mı diye içlerine göz attım. Ama bu sefer kimseyi göremedim.
Böyle soğuk bir havada fazla yürünmeyeceğini düşünerek pansiyona geri döndüm. Bir süre aşağıdaki küçük lobide oturdum. Bir tane İtalyan çiftte lobide oturuyordu. Bana içtikleri şaraptan ikram ettiler. Güya burada kimseyle arkadaşlık etmeyecektim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...