31 Ocak 2017 Salı

Adadaki ilk günüm.

31 Ocak Salı
Bugün adaya gelişimin ilk günü. Keşke bahar yada yaz aylarında gelseydim. Ankara' dan sonra daha sıcak olur diye düşünmüştüm ama yanılmışım. Hatta soğuğu daha çok hissediyorum denilebilir. Yerleştiğim pansiyon kaloriferli ama odada kazağımla oturmak zorundayım. Yeterince ısınmıyor. Bu adaya geliş nedenim tatil amaçlı değil. Bir nevi inziva hayatı. Daha önce Karadeniz'e gitmiştim. İnziva hayatından çok kültürel ve sosyal bir gezi oldu. Neredeyse ilçedeki tüm insanlarla tanışmıştım.
İlk gün pansiyona kısa bir yerleşmeden sonra, kendimi sahil yoluna attım. Soğuk havanın ve esen rüzgarın eşliğinde limandaki teknelerin sallanışını izledim. Bazı yatların içinde insanların yaşadığını gördüm. Nasıl olurdu böyle bir hayat diye merak ettim. Sürekli sallanan bir teknenin içinde uyuyabilir miydim acaba. Belki alışınca olur ama bu halimle çok zor.
Ne zevkler var şu dünyada. Kimisi yaylada yaşıyor kimisi dağda, kimisi teknede kimisi çadırda, kimisi ormanda kimisi rezidansta..



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...